Обмін або повернення
Порядок обміну (повернення) товару належної якості встановлений ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Обмін (повернення) наборів належної якості можливий протягом 14 днів при дотриманні наступних вимог:
- товари новий і не був у використанні;
- збережений товарний вигляд і споживчі властивості товару (не ушкоджена упаковка, залишилися в незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, інструкції, гарантійний талон, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, в тому числі, не проводилост встановлення електролічильників);
- збережений розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), який підтверджує покупку даного товару.
Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:
- Здійснити обмін товару при надходженні аналогічного товару в продаж, про що продавець повідомить покупця, який побажав обміняти товар.
- Придбати інший товар з наявного в наявності асортименту з відповідним перерахуванням вартості.
- Повернути товар і отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (грошові кошти повертаються споживачеві не пізніше семи днів з дня повернення товару).
Правилами магазину передбачається:
Для повернення приймається тільки весь набір в повній комплектації.
Якщо окремі позиції з придбаного набору Вам не підійшли з яких-небудь параметрів, ми обміняємо набір на інший, відповідний Вам, з відповідним перерахуванням вартості. Магазин не повертає вартість окремої позиції з придбаного набору.
Для оформлення заявки на обмін або повернення товару необхідно заповнити Заяву* і відправити скан копію заповненої заяви, скан/фото чека про оплату та виписку за реквізитами з банку (електронну форму або скан оригіналу з банку) на електронну пошту shop@yasno.com.ua . Оригінал заповненої заяви про повернення разом з придбаним товаром необхідно відправити за адресою:
- Україна, м Київ, пр. Степана Бандери, 14Б, ТОВ "ЯСНО ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ".
Також для оформлення обміну або повернення товару, ви можете зв'язатися з нами за телефоном гарячої лінії +38(044) 5819306.
Обмін і повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта» коштом ініціатора. Повернення грошових коштів здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
*Всі поля є обов'язковими для заповнення.
При обміні (повернення) товару необхідно надати:
- Заява на повернення/обмін.
- Розрахунковий документ, що підтверджує покупку (квитанцію, товарний чек, видаткову накладну).
- Гарантійний талон.
- Реквізити банківської карти, за допомогою якої здійснювався розрахунок, в разі безготівкового розрахунку.
- Копію документа, що посвідчує особу покупця (паспорт, водійські посвідчення, пенсійне посвідчення).
- Копію ІПН.
Якщо у Вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на shop@yasno.com.ua .
Причини, за якими товар не підлягає поверненню, обміну: наприклад:
- з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів;
- під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування;
- відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.
Також звертаємо увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:
- перед використанням товару ознайомитися з правилами його експлуатації;
- у випадках виникнення питань щодо використання купленого товару звернутися за консультацією до продавцю, виробнику або іншому уповноваженій особі, виконуючому дані функції, вказаною в документах до товару;
- використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця;
- дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника, а в разі їх відсутності - загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії;
Гарантія
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по забезпеченню належної роботи товарів протягом гарантійного терміну. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Якщо протягом гарантійного терміну товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар з повною комплектацією;
- документ, що підтверджує оплату;
- заяву, заповнену на обмін товару.
У яких випадках гарантія не надається?
- Порушене збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, що виникли в наслідок використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Гарантійне обслуговування продуктів EcoFlow можна перевірити за серійним номером продукції: Перевірка серійного номеру продуктів EcoFlow - EcoFlow Ukraine - магазин EcoFlow в Україні